Veelgestelde vragen
VEILIGHEID EN GEZONDHEID tijdens CORONA
Volgen jullie de richtlijnen van het RIVM?
Ab-Art, het Piet Mondriaan Gebouw en de Dorpskerk Abcoude volgen de regels van het RIVM. Houdt u alstublieft steeds op de hoogte van de laatste aanwijzingen op www.rivm.nl .
Welke gezondheidscheck doet Ab-Art?
Wij ontvangen u graag in Theater Piet Mondriaan of in de Dorpskerk Abcoude. Zolang het coronavirus blijft rondwaren vragen wij u echter thuis te blijven, indien:
– u verkoudheidsklachten en/of koorts heeft dan wel andere coronagerelateerde klachten.
– u een huisgenoot dergelijke klachten en/of koorts heeft.
ANDERE VRAGEN
Is er vrije stoelkeuze in Theater Piet Mondriaan, de Dorpskerk en zaal Onder de Hanenbalken?
Ja, al onze plaatsen zijn ‘ongeplaceerd. U kunt dus plaatsnemen op elke beschikbare plaats.
Is er een lift in het Piet Mondriaan Gebouw?
Ja.
Ik ben aangewezen op een rolstoel of rollator. Kan ik een plaats reserveren?
Als u dit uiterlijk een dag voor de voorstelling aan ons meldt via tel. 085 0041451 of mailt naar service@theaterpietmondriaan.nl kan een plaats voor u en uw eventuele metgezel worden gereserveerd.
Is er een pauze?
Dat verschilt per voorstelling. U kunt dit vragen aan onze medewerkers bij uw aankomst in het theater
Wat gebeurt er met mijn ticket(s) als een voorstelling wordt geannuleerd door opleving van het coronavirus of door andere omstandigheden?
Gekochte tickets behouden altijd hun waarde.
– Indien een geannuleerde voorstelling binnen 30 dagen na de oorspronkelijke speeldatum wordt verschoven naar een nieuwe datum, blijven de tickets gelden voor deze verplaatste voorstelling.
– Wordt binnen de termijn van 30 dagen geen nieuwe datum voor deze voorstelling vastgesteld, dan wordt de waarde van uw ticket(s) omgezet in een digitaal tegoed. Dit kunt u met gebruikmaking van uw klantaccount benutten voor het aanschaffen van tickets voor andere voorstellingen. Maar desgewenst kunt u ook uw geld terugvragen of de waarde van uw ticket aan ons theater doneren.
– Bij uw onvoorziene verhindering kunnen uw tickets tot uiterlijk vijf dagen voor een voorstelling worden omgeruild voor digitaal tegoed.
SUCCESOPTIE
Wat wordt precies bedoeld met een succesoptie
In het bijzonder bij kinder- en familievoorstellingen kan met de artiesten een zogenaamde succesoptie worden afgesproken. Indien de publieke belangstelling groter blijkt dan bij één voorstelling kan worden gehonoreerd, kan een tweede optreden op dezelfde dag of avond worden toegevoegd. Dat kan ertoe leiden dat de aanvangstijd van de oorspronkelijke voorstelling enigszins wordt verschoven.