Hoe kan ik kaarten bestellen?
Entreekaarten kunt u online bestellen. U maakt hiervoor een klantaccount aan. Na uw bestelling en betaling ontvangt u uw kaarten direct per e-mail. Uw kaarten kunt u ook altijd terugvinden in uw klantaccount op onze website.
Zolang er nog kaarten zijn, kunt u deze voor aanvang van de voorstelling ook aan de zaal kopen.
Is er vrije stoelkeuze?
In al onze zalen – Theater Piet Mondriaan, de Dorpskerk en de zaal Onder de Hanenbalken – zijn de plaatsen ongeplaceerd. U kunt dus plaatsnemen op elke beschikbare plaats.
Is er een lift op locatie?
In het Theater Piet Mondriaan is een lift aanwezig.
In de zaal Onder de Hanenbalken is wel een lift aanwezig, maar van de lift naar de zaal zijn nog een paar treden. Verder is er geen apart invalidentoilet.
De Dorpskerk is goed toegankelijk voor rolstoelen en voor mensen met rollators.
Ik ben aangewezen op een rolstoel of rollator. Kan ik een plaats reserveren?
Als u dit uiterlijk een dag voor de voorstelling aan ons doorgeeft via tel. 085 0041451 of mailt naar service@theaterpietmondriaan.nl kan een plaats voor u en uw eventuele metgezel worden gereserveerd.
Wat is de aanvangstijd van mijn voorstelling?
De avondvoorstellingen beginnen om 20.15 uur. De middagvoorstellingen beginnen meestal om 15.30 uur. Check voor de zekerheid altijd uw entreekaartje. Hierop staan de locatie en de aanvangstijd.
Zowel voor de artiest(en) als het publiek zijn laatkomers bijzonder storend. Kom daarom op tijd. Na aanvang van de voorstelling kunt u niet meer de zaal in. Er vindt dan geen restitutie plaats van het entreegeld. Indien er een pauze is, kunt u na de pauze plaatsnemen in de zaal.
Is er een pauze?
Dat verschilt per voorstelling. U kunt dit vragen aan onze medewerkers bij uw aankomst in het theater.
Wat gebeurt er met mijn kaarten als een voorstelling wordt geannuleerd?
Gekochte kaarten behouden altijd hun waarde.
– Indien een geannuleerde voorstelling binnen 30 dagen na de oorspronkelijke speeldatum wordt verschoven naar een nieuwe datum, blijven de kaarten gelden voor deze verplaatste voorstelling. Mocht u verhinderd zijn op deze nieuwe datum, dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice en wordt de waarde van uw kaarten omgezet in een digitaal tegoed. Dit tegoed vindt u terug in uw klantaccount en kunt u gebruiken voor kaarten voor andere voorstellingen.
– Wordt binnen de termijn van 30 dagen geen nieuwe datum voor deze voorstelling vastgesteld, dan wordt de waarde van uw kaarten eveneens omgezet in een digitaal tegoed.
In beide gevallen kunt u desgewenst ook uw geld terugvragen of de waarde van uw kaarten aan ons theater doneren.
Is er een wachtrij als een voorstelling is uitverkocht?
Nee, er is geen wachtrij voor uitverkochte voorstellingen. Mochten er kaarten terugkomen, dan laten wij dit weten via onze social media-kanalen en deze website.
Als ik verhinderd ben, kan ik dan mijn geld terugkrijgen?
Mocht u onverhoopt na aankoop van de kaarten verhinderd zijn, dan kunt u uw kaarten aan derden doorgeven dan wel doorverkopen.
U kunt tot twee weken voor de voorstelling aangeven dat u uw kaarten wilt teruggeven. Dit doet u door een mail te sturen naar service@theaterpietmondriaan.nl. Geef in uw mail duidelijk aan om welke voorstelling het gaat en wat uw klantnummer is. U krijgt dan een digitaal tegoed. Levert u uw kaarten later in, dan proberen wij deze – alleen bij uitverkochte voorstellingen – door te verkopen. Als dat lukt, ontvangt u uw digitaal tegoed. Dit is het bedrag van de entreekaarten exclusief de administratiekosten.
U kunt uw digitale tegoed een jaar lang besteden voor een voorstelling naar keuze.
Kan ik mijn jas in een garderobe ophangen?
In het Piet Mondriaangebouw is een bewaakte garderobe aanwezig.
In de zaal Onder de Hanenbalken kunt u uw jas zelf ophangen aan de kapstok naast de zaal.
In de Dorpskerk is een onbewaakte garderobe.
Gebruik van de garderobe is altijd op eigen risico. Theater Piet Mondriaan is niet aansprakelijk voor verloren geraakte voorwerpen.
Ik ben iets verloren tijdens de voorstelling, waar kan ik navraag doen?
Bent u iets kwijtgeraakt, dan kunt u dit melden bij onze klantenservice via tel. 085 0041451 of mail naar service@theaterpietmondriaan.nl.
Het kan zijn dat de medewerkers van het Piet Mondriaan Theater u verloren voorwerp niet hebben gevonden. In dat geval verwijzen we u door naar de beheerder van de betreffende locatie.